Leta i den här bloggen

fredag 19 augusti 2011

Tillbaka


Det är cirka 3 år sedan som jag abrupt bestämde mig för att sluta blogga, jag hade förbloggat mig.

Nu kliar det i mina tangentknappande fingrar igen och jag har bestämt mig för att återuppstå. Kanske har det med alla uppstarter att göra, jag känner också för att påbörja något.

Förr innebar den här tiden på året att köpa pennfack och nytt block och försöka återkomma till skolan med den hetaste brännan. Men den tiden är sedan länge förbi , pennor och block har jag, solbränna är numera endast för bodybuildarna så i år blir det att påbörja en ny blogg i stället. Det låter otroligt sansat.

Det kommer bli en fritt hållen blogg om mina intressen såsom musik, film och en hel del böcker. Jag ska försöka skriva mindre om taxiresor i Norge och skogspromenader som gått snett i den här nya bloggen men man vet ju aldrig vad som händer...

1 kommentar:

  1. Ska bli intressant ta del av dina intressen. framför allt behöver jag bli lite mer upplyst gällande spännande musik! Tack för igår!

    SvaraRadera